Reklama

Marketing Szeptany

Od lat największe głowy zastanawiają się nad najskuteczniejszą formą reklamy. Tymczasem od starożytnych czasów nie wymyślono nic lepszego niż tzw. marketing szeptany. U fryzjera jedna Pani drugiej Pani opowiada o zaletach kremu odmładzającego a czekając do lekarza wymieniają przepisy na ciasteczka wspominając, dzięki jakiej margarynie najlepiej się udają. Niestety, wadą tego rodzaju reklamy jest to, że zadowolony klient opowie o swoim zadowoleni u jednej osobie a niezadowolony dziesięciu. Nie warto wiec czeka ć aż ktoś rozreklamuje Twoją firmę lub produkt. Najlepiej zadbać o to samemu. Wykorzystać do tego można popularne dziś fora internetowe. Można, czytając niektóre posty, odnieść wrażenie ,że korporacje sadzają przed komputerami całe działy marketingu. Dlatego wpisy na formach muszą być wyważone i nienachlane. Język jakim robi się wpisy musi być swobody i koniecznie dostosowany do forum. Jeśli robi się wpisy kierowane o nastolatków trzeba koniecznie uważać, żeby nie przesadzać pisząc „zatem” czy „doprawdy”. Podsuwając swoje produkty czy usługi trzeba wczuć się w klimat forum i wpasować w dyskusje. Nikt nie zareaguje na sztucznie wrzucane hasła reklamowe. Delikatną perswazją i sugestią można osiągnąć o wiele lepszy efekt niż nachalną reklamą. W tym wypadku umiar jest kluczem do sukcesu.

Copyright @ 2011 Reklama