Reklama

Chwytliwa reklama

Producenci reklam nieustannie zastanawiają się, w jaki sposób przyciągnąć zainteresowanie widza. Ostatnio szczególnym powodzeniem cieszą się różnego rodzaju reklamy wykorzystujące efekt humorystyczny. Zatrudnienie kabaretu do reklamowania danego produktu bądź usługi nikogo dziś nie dziwi, a wykonywanie przez nich skeczów wiążących się z produktem sprawia, że staje się on w krótkim czasie bardzo rozpoznawalny. Reklamy przyciągają, więc widzów za pomocą zabawnych tekstów w piosenkach reklamowych, ciekawych animowanych postaci oraz zabawnymi dyskusjami. Wiele haseł, które zaistniały, jako element reklamy, dziś powszechnie stosowanych jest, jako wyrażenia języka potocznego. Świadczy to o niczym innym, jak o ogromnym powodzeniu kampanii reklamowej. Zapamiętane w taki sposób hasło na stałe kojarzyć będzie się z produktem bądź usługą, a pomimo zaprzestania emitowania danego spotu reklamowego nadal pozostanie on w pamięci odbiorców. Zabawne reklamy są pozytywnie odbierane przez widzów i chętnie oglądane. Równie często jak stosowanie humory stosowane jest wykorzystywanie w reklamach obiektów budzących automatycznie pozytywne skojarzenia. Stąd też tak wiele w reklamach jest postaci uśmiechniętych dzieci, biegających szczeniaków, małych kotków i innych sympatycznych zwierząt. Reklama musi sprawiać przyjemność widzowi.

Copyright @ 2011 Reklama