Reklama

Kategoria Reklama współczesna

Reklama w prasie
Reklama w prasie jest jedną z najstarszych i najpowszechniejszych metod reklamowania się w mediach. Ze względu na zasięg danej gazety lub czasopisma reklama ta może mieć zasięg lokalny lub ogólnokrajowy,...

Groźne reklamy
Reklamy stanowią komunikaty perswazyjne, co oznacza, że ich głównym celem jest skłonienie ludzi, do wykazywania pożądanego zachowania. Reklama bardzo często odbierana jest przez widzów, jako przekaz...

Osoby w reklamach
Reklamy bardzo często do manipulacji zachowaniem odbiorców wykorzystują metody, których do końca nie jesteśmy świadomi. Zwróćmy uwagę na osoby występujące w reklamach. Można podzielić je...

Bogata historia reklam
Nie sposób znaleźć osoby, która nie miała okazji w swoim życiu zetknąć się z jakimkolwiek przekazem reklamowym. Reklama na stałe wniknęła do naszego życia i nic nie jest w stanie zmienić...

Magiczna moc reklamy
Reklamie już od dawna zwykło przypisywać się niezwykłą, wręcz boską moc. Każdy z nas wie, że zasadniczym celem każdej reklamy jest doprowadzenie do zakupu danego produktu, czy usługi. Podkreśla...

Dziecko w reklamie
Zaiste, że każda forma komunikacji musi posiadać nadawcę, odbiorcę oraz przekaz. Fakt ten bezpośrednio rzutuje na specyfikę języka reklam. Z uwagi na indywidualne cechy konkretnych grup docelowych...

Najlepsza forma reklamy
Tradycyjne formy reklamy nieustannie wypierane przez nowatorskie sposoby dotarcia do konsumentów. Ogłoszenie, zamieszczane w prasie, czyli najstarsza reklama, posiada niepodważalną zaletę w postaci...

Spadek skuteczności reklamy
Dominującym trendem XXI wieku stała się nieufność wobec tradycyjnych przekazów. Społeczeństwo, znudzone klasyczną reklamą, stopniowo uodparnia się na jej działanie. Ludzie zaczynają wychwytywać...

Fenomen product placement
Product placement to niezwykle popularne anglojęzyczne wyrażenie, posiadające co najmniej kilka polskich tłumaczeń i odpowiedników. W Polsce mówi się o lokowaniu, umieszczaniu, plasowaniu, prezentacji...

Co robić w czasie reklam?
Zapping. Zjawisko skakania po kanałach nasilające się szczególnie w trakcie przerw reklamowych. Co można zrobić w trakcie niecałych dziesięciu minut kiedy na ekranie telewizora pojawia się tysiąc...

Reklama w serialu
Wszyscy kochamy oglądać seriale… no może nie wszyscy ale z całą pewnością większość. W dobie telewizji kablowej, przy dostępności niezliczone liczby kanałów dosłownie każdy znajdzie...

Piwo też dla kobiet
Jestem kobietą. Pomimo wszystko. Pomimo krótko obciętych włosów, soczystego języka i wiecznie podrapanych i posiniaczonych kolan. Jestem kobietą a mimo to potwornie mnie irytują reklamy skierowane...

Reklama w kinie
Plotka głosi, że Michael Bay w swoim kasowym filmie „Transformers 2” pobił wszelkie, możliwe rekordy jeśli chodzi o ilość umieszczonych reklam. Ponieważ jest to twórca, który lubi być lepszym...

Jak wygląda współczesna reklama
Większość klientów sięgających po towar na sklepowych półkach sięga po markę znana im nie tyle z własnego doświadczenia, a bardziej znaną z reklam. Wiedza o tym doskonale marketingowy oraz...

Przemyślana kampania reklamowa
Każdy użytkownik Internetu chcąc czy nie chcąc trafia na reklamy. Bardzo często są one bardzo nachalne. Pojawiają się w czasie przeglądania witryn. Także każdy posiadacz skrzynki mailowej dostaje...

Reklama jest wszędzie
Każda firma chce trafić na rynek i dobrze funkcjonować. Każdy przedsiębiorca pragnie, by to właśnie jego firma była wiodąca na rynku i przynosiła duże zyski. Zatem jeżeli firma ma zaistnieć...

Odpowiednia strategia reklamy
Każda reklama powinna być przede wszystkim skuteczna. Aby była skuteczna mu trafiać do odpowiedniej grupy docelowej. Reklama musi przede wszystkim zainteresować potencjalnego klienta, tak aby kupił...

Wszędobylska współczesna reklama
Reklama dziś, można rzec jest wszędobylska. Reklama otacza nas z każdej strony, przybiera różne formy. Na co dzień obserwujemy ogromne bilbordy reklamowe na elewacjach budynków, na samochodach...

Dobre i złe strony reklamy
Każdy przedsiębiorca wie jak ważna jest odpowiednia reklama jego firmy. Jednak przygotowanie takiej kampanii reklamowej wiąże się ze sporym kosztem. Ale coś z coś, jeżeli reklama ma przynieść...

Agencja reklamowa
Czym zajmuje się agencja reklamowa? Jak sama nazwa wskazuje, pomaga w tworzeniu reklamy, a także często tworzy ją od podstaw, a więc proponuje pomysł, plan, a także pomaga w realizacji. Poza tym,...

Reklama pocztowa
Reklama pocztowa jest jedną z wielu rodzajów reklamy, której celem jest przybliżenie konsumentom informacji o produkcie, czego celem jest wywołanie reakcji zakupu. Stała się ona coraz bardziej rozpowszechnianą...

Reklama społeczna
Reklama społeczna jest typem reklamy, który ma na celu wywołanie zmian pożądanych społecznie pożądanych. Reklama ta wiąże się z komunikatem perswazyjnym, która polega nie tylko na informowaniu...

Gadżety reklamowe
Jedną z form reklamowania produktu są darmowe gadżety reklamowe, które używane są przy promocji tegoż produktu. Najczęstszym miejscem, gdzie są one rozdawane, są centra handlowe, hipermarkety...

Reklama filmu
Każdy film, który wchodzi na ekrany kina, musi być odpowiednio zareklamowany i wypromowany, aby zachęcić jak największą liczbę osób do jego obejrzenia. Zwykle głośno jest o nim już trakcie...

Copyright @ 2011 Reklama